1. COP SECURITY POLSKA So. z o.o. zobowiązuje się do bezpłatnych napraw wad i uszkodzeń powstałych z winy producenta w ciągu 24 miesięcy od daty sprzedaży.
2. Czas przewidziany na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni od daty dostarczenia sprzętu.
3. Jeżeli usunięcie wady z przyczyn niezależnych od Sprzedającego wymaga dodatkowego czasu, termin ten ulegnie stosownemu przedłużeniu, przy czym serwis dołoży należytej staranności, aby usunąć wady w możliwie najkrótszym terminie.
4. Kupujący powinien dostarczyć reklamowany sprzęt na adres:
COP SECURITY POLSKA SPÓŁKA z o.o. ul. Mickiewicza 63 lok. 108 01-625 Warszawa
5. Do sprzętu wysyłanego do naprawy powinno być dołączone prawidłowo wypełnione zgłoszenie serwisowe wraz z kopią dowodu zakupu.
6. Kupujący powinien dostarczyć sprzęt o oryginalnym opakowaniu fabrycznym lub innym odpowiednim do zabezpieczenia sprzętu przed uszkodzeniem w transporcie.
7. Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny, serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki do klienta.
8. Nieuznane do reklamacji urządzenia mogą być naprawione odpłatnie lub odesłane na koszt klient.
9. Pracownik serwisu na podany w formularzu e-mail lub telefon prześle informacje o statusie reklamowanego urządzenia.